tisdag 16 augusti 2011

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Min dator och blogger är lika effektiva som en tvättmaskin under ett elavbrott!!!

Hur kul är det att sitta och påta ihop ett inlägg (efter att ha skickat iväg två tomma...) och sen bara FÖRSVINNER ALLT!!!!
*grrrrrrrrrrrrrrr*

Nä, nu tappade jag lusten. Det blir inget inlägg.
När jag hittat lusten igen...för den ligger nog och skräpar på golvet någonstans...återkommer jag.

Rensar kylen under tiden. Kanske ligger det en gammal möglig blogglust där. Vem vet.
Hej så länge!


10 kommentarer:

  1. Ha ha ha...förlåt att jag skrattar men HOPPAS du hittar blogglusten i kylen OCH att datorn och blogger skärper sig!!!!!

    Hoppas allt är bra med dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är inte kul alls....kopiera din text nästa gång så kanske du bara kan klistra in den på nytt....s brukar jag göra när det krånglar.
    Det blåser här idag.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Men du kanske hittar något onyttigt som är så där grymt gott att man inte kan avstå att äta det fast man inte SKA, men det är vid sådana här tillfällen man får unna sig det som att spraya flaskgrädde direkt i munnen som Fredde gör i den svenka serien "Solsidan 2", är det något du har sett?
    Om du inte har sett den serien, gå då in på TV4.se o klicka dig fram till den så får du något annat att tänka på eller så gör du som vi har gjort, i grådasket, att man köper hela DVD-boxen o för då har man två kvällar räddade!!!

    Kramis från en som vill sprida glädje till mina medsystrar (o bröder när jag är hos dem..) men en sak som har ställt till det mycket för mig är om man har knappen/rutan i kryssad "fortsätt vara inloggad" på Blogspot för om du tar bort den funkar det kanske bättre för det gjorde det för mig (Tack till dig som tipsade mig om det här för den rutan ställer till mycket knas!)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Ojdå, en sådan dag ... håller tummarna för att det vänder, snarast! :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha... förlåt, men du är så hysteriskt rolig. Gillar verkligen att läsa din blogg. Du får mig alltid att skratta, tack!

    SvaraRadera
  6. Här var det muntert måste jag säja...går det bra, eller? Du kolla under skåpet jag tyckte jag såg något där...där...längre in under skåpet...

    Äh jag förstår dig...ett tag kunde jag inte ladda upp en enda bild...så fort jag klickade på "lägg till bilder" eller vad det står så hände...ingenting=( Jag startade om datorn, då vaknade den till...

    Gör som Agneta säger, kopiera texten innan du skickar iväg inlägget. Jag har gjort så med kommentarer också, när det strulat med att skicka iväg kommentarer...

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    Ps. Nu markerar jag texten här, trycker på Ctrl + c och så klickar jag på Skicka kommentar

    SvaraRadera
  7. Uuu, har du råkat ut för en sån där tråkdag!
    Ta och gör något riktigt roligt så ska du se att det snart känns bättre. Jag kan också bli helt tokig när datorn strular...

    Stor kram!

    SvaraRadera
  8. Men det blev ju ett inlägg!! Av ingenting!! Vad duktig du är som kan koka blogg på en spik ;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Har oxå problem idag både med blogger och bloglovin. För det kan ju inte vara min dator som strular...

    SvaraRadera