lördag 5 november 2011

Är lite stressad idag

Jag vet vad jag gjorde för nio år sen.
Det var inte speciellt smärtfritt.
Mer om det och vad vi gjorde för ETT år sen kan ni läsa HÄR.

Själv ställer jag mig i köket och försöker fixa något i tårtväg - helst innan gästerna kommer.
Riktigt så avancerat som förra året blir det inte. Börjar bli lite stressigt nämligen.

Kul att det är fint väder även idag, men det hinner jag tyvärr inte njuta av.
Idag blir det köket för hela köret.

Ha en skön söndag!
Kram

11 kommentarer:

  1. Oj, har det redan gått ett år sedan monster-tårtan gjorde sin entré på bloggen?!?!
    Gratta från Sverige. Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Tiden går! Hoppas du hann, annars kvittade väl det egentligen, bara det blev bra ändå :)

    SvaraRadera
  3. Jaha där ser man! Då vet jag att jag har följt dig i mer än ett år nu. För den där fina tårtan kommer jag nämligen ihåg.
    Grattis till grabben och hoppas att du har fått varva ner lite nu.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får njuta sedan när gästerna kommer :)

    SvaraRadera
  5. Känner igen känslan! Tänk att det alltid ska vara så stressigt att ha kalas.
    Hoppas att ni fick trevligt iallafall...
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Ja, snacka om schysst tårta. Jag är egentligen en ganska kreativ människa, men jag kommer liksom så sällan till skott... Jag önskar att det var jag som hade gjort en så fin tårta till mina ungar. Hoppas dagen blev lyckad!

    SvaraRadera
  7. Tror det blev en toppenbra och god tårta :)

    SvaraRadera
  8. Hoppas att stressen lugnat sej vid det här laget... Och att du hinner njuta av VÄDRET ;o))

    Här har vi det dimmigt och disigt och ca 6+ (och oss emellan så tror jag att det är likadant väder på Venusberget....)

    SvaraRadera
  9. Oss hemmafruar emellan: Skaffa för fasen en matta under matbordet!! Suger upp och och samlar upp det mesta. Kan dölja en massa skit... Helt klart underskattat! ;-)

    SvaraRadera