onsdag 6 juli 2011

Träff med en man....

Jag sitter här och är lite nervös, riktigt pirrig i magen. Med lätta svettningar under armarna - hoppas deon håller i 48 timmar som reklamen lovade.
Jag ska strax träffa en man som jag såg förra veckan. Han lutade sig över mig där jag låg, såg på mig med en allvarlig och vänlig blick och sade att han ville se mig igen...snart!
Han är anledningen till att jag undvek att äta Tzatziki till maten igår. Vill ju inte komma med ett vitlöksmoln omkring mig när vi ses.
Dock är jag lite orolig över att hans intressen är rent ekonomiskt. Kanske han bara är ute efter mina pengar?
Jag tvekar lite. Ska jag köra till honom?
Ja, jag måste nog.
Han lovade att inte göra mig illa. Att han bara vill mitt bästa.
Imorgon vill han dessutom träffa mina barn.
Ja, jag kör nu....


...till Dr. Tandläkaren som vill byta ut ett par gamla amalgamfyllningar!

Om det är lugnt här hemma kring lunch, är det för att min käft är bedövad!
(fast skriva kan jag ju naturligtvis....*moahahaha*)

Ha en bra dag!

7 kommentarer:

  1. Usch, nej, AJ!! Och vad dyrt.... Hoppas det går bra, kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra, är ju inte det roligaste man kan göra precis. Hoppas solen skiner på dig också, jag skall föröka hinna slänga ut min vita lekamen en stund. Jag och min man tävlar vem som har värst "bonnabränna" inför Kroatien resan...ler.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå som smort!
    Inte behöver du bedöva dig för att byta lite fyllning, eller?
    Lycka till,
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Uhhh tandläkaren, värsta mardrömmen.
    Men det är skönt när de fula amalgam-fyllningarna är ute!!!Jag har bytt hälften dvs 1!
    Lycka till och ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Det där fixar du och är han inte snäll så är det ju han som har fingrarna mellen ett par kraftiga käkar!!!
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Haha, hoppas allt gick bra och att det inte blev alltför dyrt!

    SvaraRadera