tisdag 27 april 2010

Tack...

Ville bara säga tack...

Tack för alla fina kommentarer, jag är verkligen rörd av er värme och omtanke!!

Gårdagen borde ha varit fin och trevlig, för - ja, Camilla gissade rätt - det var min födelsedag.
Tyvärr var jag inte i stämning att fira den och nöjde mig med att äta en hemlagad tårta (vad annars?) med de små barnen och deras kompisar. Rena rama barnkalaset för en 41-åring, men det kanske är det enda sättet att hålla sig ung? ;)


Det finns en bit kvar av kakan och den vill jag gärna dela med er!! Mandariner, massor av grädde med apelsinsmak och dekorerad med hackad Yogorette...mmmmm


Ska nu försöka ladda batterierna med en liten promenad i en disig skog, sen är det dags för de mindre roliga sakerna, pappersarbete, besök hos arbetsförmedlingen med äldste sonen och tandläkarbesök med barn.
Men det som inte dödar oss gör oss bara starkare, säger man! Måste väl snart se ut som en kvinnlig Arnold Schwarzenegger! *ler*

Tackar även Fia, med bloggen Madamevit, för det award hon igår gav mig! Blev väl en kombination av födelsedagspresent, bekräftelse och "upp-med-hakan-tjejen" *blink*


Det är sånt som bygger upp en lite när man tvivlar. Tack och kram till dig Fia!
Jag ska egentligen skicka den vidare till 5-10 personer, men väljer att ge den till er alla, som besöker min blogg, för att ni är så fina och goa!

Önskar er en solig dag!

Kram

5 kommentarer:

  1. Ser djäkligt gott ut! Har riktigt tråkigt just nu sitter och väntar på en byggritning som ska komma med bud!
    Avdelningen där Lilla Frun har begränsad besökstid av medicinska orsaker så där kan jag inte vara så mycket! Egentligen sp skulle jag ta en runda till dig och Tyskland, käka tårta och sedan tänkte jag att du skulle hjälpa mig praktiskt med att börja ta hem husbilar ifrån Tyskland! Det skulle vara ett djäkla trevligt arbete för dig och mig, du i Tyskland, jag berättar vad du ska leta efter för bilar och till vilket pris sedan kommer jag och hämtar!
    Ja, det är inte så krångligt egentligen men att tala flytandetyska underlättar, tror du att du är bra på att flörta med hårdnackade tyska bilhandlare? (ler)
    Visst har jag blivit bortskämt med trevliga, fina och långa kommentarer ifrån dig, självklart så visste jag väl att smekmånaden någon gång skulle ta slut!
    Nu får väl jag börja skriva lite mer, när du är lite "nere"!
    Ett sjuhelsikes stort GRATTIS i efterskott i allafall!
    Kram ifrån Peter!
    PS: Ha det bara bäst eller så bra som det överhuvudtaget bara går!

    SvaraRadera
  2. Ibland kommer det oväntade som en fläkt av ljummen vind!
    :)

    SvaraRadera
  3. Tack Elle för alla fina kommentarer. Jag kommer att sakna dig. Ta tid på dig och när lusten kommer tillbaka så är du välkommen.
    Ha det så bra och sköt om dig.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Jag har inte bloggat på några dagar, så jag hade totalt missat ditt senaste inlägg.
    Så himla synd att du inte känner dig på topp.
    Men visst är det så med livet...det går i vågor.
    För exakt 1år sedan hade jag precis en sådan period som du beskriver...tufft och det kan ta tid, men det blir bättre.
    Jag gick halvvägs in i den berömda väggen men hann stoppa i tid innan det gick alldeles för långt.
    Sjuskrivning i 2 månader och byte av arbetsplats fick mig tillbaka på banan igen.
    Jag tänker och känner med dig.
    Eftersom jag ganska nyligen har hittat dig i bloggvärlden så vill jag gärna att du kommer tillbaka när du får ork, lust och tid.
    Ha det fint.
    Kramar i massor/Carina

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott,kommer att sakna dina inlägg och dina snälla kommentarer,men du kommer kanske tillbaka hoppas jag*ler*
    Bamse kram /Susanne

    SvaraRadera