lördag 25 januari 2014

Peppar, peppar....

Det händer ibland att solen skiner.
;)))
Och när den gör det, kan det hända
att jag blir tvungen att snabbt ta ett foto
 av en vardagsrumshylla,
 för att inte glömma
känslan
För vem vet när den kommer tillbaka...typ.


Solen lyste kort upp mitt
höstlovsfavoritfoto
där dottern vandrar i en
varm saltsjö i Spanien.

I samma sjö gjordes ett av mina
"yes-I-can-foton"

Foton för att peppa upp mig själv
och minnas att...

YES

I

CAN


För den som mer eller mindre
kan vandra över vatten
kan väl klara av
det mesta?

Vad peppar upp dig?

Kram

4 kommentarer:

  1. Elle, min Elle, du kan allt :) Du är bäst!

    SvaraRadera
  2. Absolut! kan man gå på vatten kan man klara allt :)

    SvaraRadera
  3. Havet :-) och mitt berg.
    Du klarar ALLT! Förr eller senare.
    Idag skiner solen även här. Det va ta mig fan på tiden!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hellooo! Allt går om man vill och går det inte första gången, så försöker man igen!
    Du har mail...

    kramkram

    SvaraRadera