onsdag 7 januari 2015

Det flyter på

Strax före jul fick jag ett litet paket.
Ett sånt där överraskningspaket som man inte alls räknat med. 
Det var från min bror och hans fru.
De hade skickat mig ett par fina armband,
precis i min smak,
som tack för att jag fotograferade deras bröllop.


Budskapet passar till det nya året,
för nu ska jag försöka göra saker som jag blir glad av.

Den här bilden blir jag glad av...


Tack finaste brudparet för att jag fick dela denna dag med er!


Och utan att vilja ta ut glädjen i förväg,
kan jag avslöja så mycket som att jag på fredag
ska provjobba en dag i en firma
där jag faktiskt har användning av min svenska
samt kan kombinera detta med mina intressen.
Kan det bli bättre, typ?

Jag känner att det sedan nyår börjat röra sig
och följer nu flytet.
Follow the flow...

Kram

7 kommentarer:

  1. Vilka jättefina armband! Jag är så imponerad av dina fina bilder. Lycka till på fredag, jag ska hålla alla tummar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Lycka till skulle ju bli perfekt åt dig. Fina armband och bra text!

    SvaraRadera
  3. Lycka till på fredag! Ha dina nya fina armband på dig, så går det alla tiders!

    SvaraRadera
  4. Nämen gud vad roligt. Lycka till!
    Ha de gott. Kram, Cat

    SvaraRadera
  5. Vilken otroligt vacker bild! Och vilka fina armband! Så klart blir man glad då, men ännu gladare blir man ju av vad som kommer på fredag - hoppas det passar alla som hand i handske! Så spännande, det låter som det bästa av två världar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Vad glad jag blir för din skull Elle! Vi har ju båda hängt i det där berömda hålet men jag tror att bara man vågar tro att man kan, så kan man! Jag hejar på dig här på lite avstånd och håller tummar och tår att det går vägen. Om inte så var det helt enkelt inte meningen och något ännu bättre och större väntar runt hörnet! KRAM!!! / Anna

    SvaraRadera
  7. Så fina armband! Jag håller tummarna, tänk på magneten ;-) Kram ♡

    SvaraRadera