lördag 1 januari 2011

Nya året började med sex..sex..

...sex...sex!!!

Min besöksräknare passerade idag 6.666 besökare!!

Ja vad trodde ni...sex?
Men snälla ni, det här är en (mer eller mindre) anständig blogg och även fast...eh...även om jag hade haft det, så hade jag definitivt inte skrivit om det i min blogg!!
Herregud, min familj läser vad jag skriver, det gäller att välja sina ord.


Gårdagens firande var lugnt och avslappnat. Grannarna kom över och vi grillade. Ja, utomhus!
Synd bara att jag inte fick en bra bild på hur maken hade stoppat ner sina kryckor i en snödriva medan han ställde sig vid grillen. Men ni kanske kan föreställa er hur det såg ut.


Imorse vaknade jag och såg ingenting.
Inte för att jag var bakis, för det hela var nästan alkoholfritt.
Nej, mer för att det var dimmigt ute.
Jag påpekade för maken att det även förra nyårsdagen var dimmigt...egentligen nästan alltid efter nyår.

Han drog nån teori för mig om att det väl inte var konstigt, p g a alla raketer som värmde upp luften som liksom virvlades runt och trycktes ner...typ.
Jag tittade lite konstigt på honom och sade att det ju var dimmigt redan igår - innan raketerna!
Jo, menade han, men man får ju inte glömma att de firar nyår före oss över hela världen...p g a tidsförskjutningen.


Jag var tvungen att skratta lite åt hans förklaring. Vände mig sen om och var lite förbryllad. För det läskiga med det hela är att jag fortfarande inte visste om han ville driva med mig eller om han verkligen menade allvar med sin teori....

Hoppas att ni hade en fin nyårsafton! Tack för alla kommentarer och nyårsönskningar!
Nu ser jag fram emot ett nytt bloggår med er...och imorgon firar min blogg födelsedag!!!!
Ett år! Välkommen på födelsedagsfest!!
Kram

PS. Besöksräknaren i marginalen visar inte unika besökare, utan öppnade sidor!

6 kommentarer:

  1. Åh, födelsedagsfest! Jag kommer :-)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad kul!! Grattis och tack för många trevliga inlägg - ser framemot många nya under 2011!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till många besökare och visst ska jag kika in på födelsedagskalas i morgon.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Det här året börjar väldigt bra, med ett leende, när man börjar läsa på din blogg!
    Jag kikar in på kalaset imorgon!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Grattis idag till 1 års bloggande och det är väl härligt att du är så sexig just då:)
    Ha en fin start på det nya året och jag hoppas att dimman har gett sig!
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  6. Ja, män och teorier... alltid vet man inte vad man skall tro.

    Grattis till alla besökare du haft på din blogg!
    Önskar Dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram, Mona

    SvaraRadera