måndag 25 januari 2010

Kat(t)a...strofalt


Idag är det kat(t)astrofalt väder. Det har snöat rätt bra och en hel del olyckor har hänt. Jag själv höll knappt på att komma hem från dagis, men f** den som ger sig! Jag avstod dock från en del ärenden, för att slippa ge mig ut på vägarna.
Blir mest inomhusaktiviteter nu, som att röja kontoret lite. Där hittade jag även min "senaste" bild. Den ritade jag när jag väntade mitt första barn...som idag är 16(!) Efter det har jag inte haft mycket tid till att göra nya "konstverk". Hoppas det blir ändring på det snart.

Imorse försökte solen tränga sig genom snön, men det lyckades tyvärr inte...

Varför tror man alltid att våren börjar direkt efter jul...

3 kommentarer:

  1. Vad du är duktig. Så fin bild du gjort.:-) kram Stina

    SvaraRadera
  2. Fina kattbilder :) Läste på Aftonbladet om en otäck olycka i södra Tyskland och tänkte på dig. På dina bilder ser det ut som om du bor i bergen.
    Ha det bra, trots vinterkylan.
    Kram Catarina ;)

    SvaraRadera
  3. Kommer du ihåg när vi gjorde "tidningar" i skolan....där vi skrev berättelser och ritade till? Du har talang, efter din mor :)!
    kramkram Pernilla

    SvaraRadera