Tack alla ni som kom med tröstande kommentarer till förra inlägget.
Ibland blir man helt enkelt lite förtvivlad när det inte riktigt
blir som man tänker sig.
Men jag är fortfarande hoppfull och ger det hela lite tid.
Ni har rätt, man behöver tid för att komma in i ett jobb.
Jag är alldeles för otålig igen.
Här är det riktigt vintrigt nu och snön som kom har blivit liggandes.
Nu har även solen börjat titta fram och man märker att det börjar
bli lite ljusare ute. Jag har verkligen saknat ljuset.
Till våren kommer även vår "vårdhäst" som vi ska ta hand om.
Jag hoppas verkligen att Mr Higgins - som han heter - ska trivas
tillsammans med oss. Säkerligen kommer han att få betydligt mer
uppmärksamhet än vad han har idag.
Men först måste snön försvinna så att stallet han ska stå i
kan byggas färdigt.
Bilderna är tagna på vägen mellan vår lilla by och
bondgården dit Mr Higgins ska flytta.
Jag är så tacksam över att bo i en så vacker omgivning.
Nu längtar jag bara till att färgen ska skifta från
vitt till grönt...
Ha en fin helg!
Kram








