fredag 2 januari 2015

Flyt

Sista delen av 2014 kändes rätt tungt.
Inte bara för att jag i veckor och månader haft problem
med ryggsmärtor, utan även för att jag har en viss förmåga
att trilla ner i ett visst hål.
Vi hade regn och mörker i flera veckor och det drog ner mig.

Sen kom snön nån dag efter jul och allt blev lite ljusare.
Jag gav mig tusan på att 2015 ska bli MITT år,
med framgång och glädje,
kanske även lite kärlek..?


Och även fast det var ett försök att övertyga sig själv till
lite positivt tänkande...
tamejtusan började inte året med en del ljusglimtar
och hopp om att allt kanske löser sig framöver trots allt.

Jag vill inte berätta för mycket innan det är klart,
men just nu känns det som om det faktiskt börjar flyta.

God fortsättning!
Kram

6 kommentarer:

  1. Då hoppas jag att 2015 blir ditt år!

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Håller tummarna för att 2015 blir ditt år och att flyt inte är flyt som i översvämning utan flyt som i flyt ;-) Kram, Cat

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år och även jag håller tummarna för att det ska bli som du önskar.

    SvaraRadera
  4. Önskar dig ett riktigt bra 2015!!

    SvaraRadera
  5. Yes, yes, yes! Du ska se att det löser sig. Först måste man väl ner i det där hålet innan det vänder uppåt igen och det låter verkligen så! Ha det!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag önskar jag kunde ge dig ett fantastiskt 2015 ♡ kram

    SvaraRadera